Yolnâme (Özgürlük Mücadelesi)


SÖZBAŞI: Bu kitabı yazarken, kaynak ve belgelerden faydalanamadım. Vatandan ayrılık, sürgün hayatı bana bu imkânı vermedi. Aklımda ne kaldıysa onu yazdım. Bu sebeple yıllar, isimler ve hatta coğrafya adlarında dahi hataların bulunması mümkün olup şayet varsa siz değerli okurlardan şimdiden özür diliyorum.
Ömür yol, insan yolcudur. Ben yolda gördüklerimi yazdım. Bu kitaba bizden sonra aynı yoldan gelmekte olanlara bırakılan işaretler toplamı demek mümkündür. Bu işaretler onların yolculuğunda faydalı olursa, karşılaşacakları olur olmaz şeylerden onları haberdâr edebilirse, kitap üzerine düşen vazifeyi yerine getirmiş olacaktır. Bunu yapamazsa iyi niyetle yola çıkan bir kulunu, en azından onun iyi niyeti için, Allah’ın affedeceği ümidindeyim.

Muhammed Salih
Aralık 1999, Oslo – Norveç.

Devamını Oku >>>

Yorum bırakın