Batur Dostum’a Hain Suikast Girişimi


General Abduraşid Dostum’un oğlu Batur Dostum’un da içerisinde bulunduğu araca Güney Türkistanın Bağlan vilayetinde kimliği belirsiz kişilerce silahlı saldırı düzenlendi.

Batur Dostum; Afganistanın başkenti Kabilden Mezarı Şerife yolculuk sırasında Puli Humri  Şehrinin yakınlarında Şir Çeşme bölgesinde kimliği belirsiz lişilerin silahlı saldılarına uğradıklarını söyledi.

8 arabadan oluşan bu yolculuk sırasında General Abduraşid Dostum’un kendisinin olmadığı, General Abduraşid Dostumun iki oğlu ve korumaların bulunduğu arabalara ateş açılmış, çatışmada iki kişi korumalardan yaralanmış, saldırganlardan 3 kişinin öldörüldüğü belirtiliyor.

Bu hain saldırıda hiç yara almadan kurtulan Batur Dostum; bu saldıryı Taliban isyancıları veya General Abduraşid Dostumun muhalifleri tarafından düzenlenmiş olabileceğini söyledi.

Talibanların sözcüsünün yaptığı açıklamada bu saldıryı üstlendiklerini söyledi.

General Abduraşid Dostum’un oğlu Batur Dostum’a  ve General Abduraşid Dostum’un yakinlarina geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.

GünTürk

Bookmark and Share

Batur Dostum & General Abduraşid Dostum

Batur Dostum & General Abduraşid Dostum

3 Yanıt

  1. kardeşimize yapılan saldırı manidardır..türklerin varlıgı bazılarını rahatsız ediyor lakin sorun içerde taliban yapmadı olayı başkaları yaptı ve talibanın üstüne bırakılmak isteniyor.geçmiş olsun dilekleri türkiyeden kardeşim.TANRI TÜRKÜ KORUSUN.

  2. Devir uyanık olma devridir.Kimin yaptığından evvel yapılanın geleceğin tehlikesi görülen bir yükselişin kaçınılmaz olduğunu ve başarının yakın olduğunu gösteriyor.Allah nurunu tamamlayacaktır.Vesselam!

  3. Kardeşimize geçmiş olsun.Allah korumuş.Türkistanın geleceğini yönlendirmesi düşünülen bu kişilerin yokedilmesi düşünülmektedir.İt ürür kervan yürür misali herkesin olduğu gibi Rabbimin de bir planı vardır ki ne plan.Bu saldırılar ancak bizi bütünleştirir,güçlendirir.Saldıranlar yine kaybettiler.Dünyanın dörtbir yanından Türkistana sahip çıkıyoruz.

Bir Cevap Yazın

