Türk olmaktan utanılmaz, gurur duyulur


Atilla TURHAN / Türkçe Bakış

“Türkiye’de hain boldur ve itibarlıdır. Ben isim vermem, isimler ve dosyaları da MİT’te vardır. Kıbrıs harekâtımızı protesto eden, Yunanistan’ın tezlerini savunan büyükelçiler çıktı. Avrupa Konseyi’nde devleti aleyhine rapor dağıtan şahıs, yüksek makamlara geldi.”
“Bakanlar Kurulu’nda o zaman verilen rakam şu. Türkiye devleti aleyhine faaliyet gösteren insanların sayısı 205.000, Türkiye haini bol olan memlekettir. Bu çok acı bir hadisedir. Yani kendi devletimizi dışarıya karşı gammazlamak, kendi devletimizi yabancı kamçısıyla dövmeye kalkmak.”
Tüyleri diken diken eden bu sözler, elbette sıradan bir insana ait değil. Siyaset ve diplomasinin tecrübeli ismi Kamran İnan’a ait.
Kamran inan’ın belittiği kişilerde biri de herhalde Ahmet Altan olmalı,
Bakın Ahmet Altan, Anayasa Mahkemesinin DTP’yi kapatma kararından sonra ki “Kara Cuma” adlı yazısında ne yazmış ?
“Türklükten utanıyorum.” Bu söz kime ait?
Bu söz Taraf Gazetesi yazarı Ahmet Altan’a ait.
Kürtleri siyasetten attılar.
Nereye gidecek Kürtler, kime güvenecek?
Yıllarca ezdiniz bu insanları, yıllarca işkencelerden geçirdiniz, sokaklarda vurdunuz, köylerini yaktınız, evlerini tarumar ettiniz, dillerini yasakladınız.
Yetmedi mi?
Şimdi de siyasetten çıkartıyorsunuz.
Hangi Kürt genci bir daha bu ülkeye güvenir?
Hangi Kürt insanı bir daha adalete güvenir?
Her şeyin bir kandırmaca, bir yalan, bir aldatmaca olduğunu düşünmez mi?
Böyle düşünmekte haklı olmaz mı?
Siyasetten, adaletten umudunu kesen Kürt gençleri ne yapacak şimdi?
Türklükten utanıyorum.
“Ben Kürdüm” diyen bir yargıç var mı Anayasa Mahkemesi’nde, aralarında bir tane bile “ben Kürdüm” diyen bir üyenin olmadığı mahkeme, Kürtler hakkında adil bir karar verebilir mi?
Kürtler bu ülkenin vatandaşıysa, neden Anayasa Mahkemesi’nde “ben Kürdüm” diyen bir yargıç yok?
Kürtler bu ülkenin vatandaşı değil, zaten sorun da bu, Türkler bu ülkenin vatandaşı, Kürtler “hem Kürt hem vatandaş” olamıyorlar.
Öyle bir zorluyorlar ki o insanları, ya Kürtlükten vazgeçecekler ya vatandaşlıktan.
Kürtlükten vazgeçmezler.
Neden vazgeçsinler?
Türkler Türk olmaktan vazgeçmiyorsa Kürtler neden vazgeçsin?
“Ya benim dediğimi kabul eder Türk olursun ya da dağlarda ölürsün”, söylediğiniz bu işte Kürtlere.
Sonra da neden dağa çıktılar diye bir de onlara kızıyorsunuz.
Kürtler isteklerini, taleplerini kime, nasıl, nerede anlatacaklar?
Nerede çıkacak onların sesi?
“Sesleri çıkmasın” diyorsunuz.
Bir halkı susturamazsınız, ne hakkınız, ne gücünüz var buna.
Barışı öldürüyorsunuz.
Bir Kürdüm ben bugün, içim ölü evi gibi, ümidim, hayalim, ışıksız odalar gibi kapkaranlık, oturacağım, direneceğim, önce kendi içimde bir mum yakacağım.
Siz öldürdükçe biz yaşatacağız.
Kara cuma…
Ahmet Altan
TARAF GAZETESİ
12.12.2009

Ey Ahmet Altan,,,
Sen Türk olamazsın ki, Türklüğünden utanasın.
Türk olmak utanmayı değil, övünmeyi gerektirir.
Çünkü!!!
Türk olmak, yürekli olmaktır,
Türk olmak, karakteri yüksek olmaktır,
Türk olmak, dürüst ve ahlâklı olmaktır,
Türk olmak, zeki olmaktır,
Türk olmak, çalışkan olmaktır,
Türk olmak, vatan uğruna ölmeyi göze almaktır,
Türk olmak, insanları sevmektir,
Türk olmak, mert olmaktır,
Türk olmak, Atatürk gibi olmaktır.
Aslında çok şeydir, Türk olmak.
Türk olmak zordur, çetindir ve eziyetlidir.
Türk olmak, Çanakkale’de ölmektir.
Çanakkale’de ölmeden önce düşmana su vermektir,
Türk olmak, askere davul, zurna ile uğurlanmaktır,

Türk olmak, şehit oğulun ardından “‘Bir oğlum daha olsun, onu da vatan için göndereceğim” demektir.
Türk olmak, şehit oğulun ardından ‘Vatan sağ olsun’ demektir.
Türk olmak, Yunus’u bilmektir, Aşık Veysel’i sevmektir. Mevlana’yı, Hacı Bektaş-ı Veli’yi ve Hoca Yesevî yüreğinde taşımaktır.
Türk olmak, aşağıdaki yazıda da anlatıldığı gibi işkenceye, soykırıma uğramaktır, sürgünlere gönderilmektir,

BEN TÜRKÜM
Ben, Belene’deki TÜRK’üm,
Dili ve dini değiştirilmek üzere bu ölüm adasına yollanan; domuzların müslüman etiyle beslendiği, insafın zerresinin olmadığı bulgar zulmü altında yok edilmiş binlerce TÜRK’üm ben!

Ben, Mora’daki TÜRK’üm,
Ekmeğimi, suyumu paylaştığım kapı komşum yunanın bir gece sıcacık yatağımdan sürükleyerek koyun keser gibi kesip, diri diri yaktığı yirmibin TÜRK’üm ben!

Ben, Arnavutluk’ taki, Yugoslavya’daki, Bulgaristan’daki, Yunanistan’daki, Balkan’lardaki TÜRK’üm,
Bu toprakları bal gibi tatlı yapan ve bu toprak uğruna kanı oluk oluk akanım.
Sofrası başında, tarlasında, uykusunda, bebeği karnında, kundakta, yedisinde, yetmişinde katledilen, kalanı da adı, dili, dini değiştirilmek üzere Yunan, Bulgar, Sırp mezâlimi altında inleyen TÜRK’üm ben!

Ben, Kıbrıs TÜRK’üyüm,
Büyük Yunanistan projesi dahilinde, Rum papazların önderliğinde yüzelli yıldır yok edilmeye çalışılan, isimsiz ve kefensiz toprak çukurlarda yatan, kahpe bir oyunun son perdelerinin oynandığı yavru vatan Kıbrıs’daki TÜRK’üm ben!

Ben, Hocalı’daki, Azeri TÜRK’üyüm,
Ermeni’nin, çoluk çoçuk, kadın kız, yaşlı demeden bir gecede katlettiği beşbin masum TÜRK’üm ben!

Ben, Karabağ’daki, Azeri TÜRK’üyüm,
Diri diri mezarlara gömülmüş, hayatta kalanı ise insanlık dışı bir yaşama mahkûm edilmiş, vatanı elinden alınmış, Karabağ TÜRK’üyüm!

Ben Uygur TÜRK’üyüm!
TÜRK’lüğün doğduğu topraklarım elimden alındı, adım değiştirildi, dilim yasaklandı, törelerim yok edilmeye çalışıldı, orucum, namazım yasaklandı, sonunda imânımı almak istediler ve ben şehâdet getirerek can verdim,

Ben, bir yudum suya hasret, kursağımda kemirdiğim çarıklarımla Yemen’de, Galiçya’ da, Trablusta, Mekke’de, Medine’de peygamberimin mezarını, kıblemi, Kâbemi korurken çil çil İngiliz altınları ile beslenen Arapların arkadan vurduğu TÜRK’üm ben!

Ben Kırım TÜRK’üyüm!
1944’ün 18 Mayıs gecesinde tren vagonlarında yollandığım Sibiryanın buzullarına canlı canlı gömüldüm. Karşı çıkanların dökülen kanları ayı kızıla boyadı.
Arabat’da kalanlarımız teknelerle Karadeniz’e ölüme yollandı.
Karadeniz’de hâlâ çığlıkları işitilen Kırım TÜRK’üyüm ben.

Ben Irak TÜRK’üyüm,
Amerika’nın sözde demokrasi ekip ölüm biçtiği yerdeyim, Coni ve uşakları sayesinde her gün onlarca, yüzlerce, binlerce ölüyorum, seyrediyorlar sadece, kalanlarımız siliniyor soy kütüklerinden, yaşarken öldürülüyorum, insanlığın öldüğü yerdeki Irak TÜRK’üyüm ben,

Ve ben Anadolu’yum, TÜRK Yurduyum;
İngiliz’in maşası Yunanlılar, Fransız’ın maşası Ermeniler ağızlarından salyalar akan kuduz köpekler misali girdiler bu aziz vatana.
Nice yiğitler, nice fidanlar, nice analar, nice kızlar, ne kocamış erler, nineler yatar bağrımda nice emzikteki yavrular ya da ana karnındaki bebeler kahpe kurşunlarla, Allahsız süngülerle düştüler toprağıma. Kimileri camilerde diri diri yakıldı, Allah diyerek verdiler son nefeslerini.
Irzına geçilmiş kızlar attılar kendilerini kör kuyulara, ana rahimlerine saplanan süngülerde cinsiyet tespitleri yapıldı, gözleri oyulmuş, diri diri kesilmiş başlar bedenlerini aradılar.
İşte ben bu yunan mezâlimine, Ermeni vahşetine marûz kalmış Anadolu TÜRK’üyüm!

Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE…

Atilla TURHAN / Türkçe Bakış / Marmara Tv

Bir Yanıt

  1. Bende cümle disarida kalmislarin dislanmislarin hamisiyim .
    Cünkü ben Türküm Allah beni sebepsiz yaratmadi, ama ..!
    Benim Ümmeti olmakdan milletinden gelmekten büyük gurur duydugum sevgilisi Ahmedin Dilinden Dinin den ve enaz evvelinde saymis olduklarimkadar ve belki daha degerlisi Habibinin Milletinden yaratmis.
    Ben Islamim .
    Bem Müslümanim, Ben Türk ,Ben Hz Insan.
    Ben dosdogruyum yalanim yok Allah Lafsini yazdigin Elif gibi.
    Ben Türküm ben Ahmedi ben Muhammedi ben Habibiyim.
    Ben Türküm.
    Ben Allahin Ordusunun bir Neferi. Habibinin bir Ümmeti Türkün Milletini Ferdiyim.
    Ben Merdanim meydan isterim varsa meydana cikacak ciksin meydane olsun benim gibi TÜRK -Merdane.
    Türke Türklere onu sevenlere selam olsun selavatlar onlara olsun Amin…HUUU.

Bir Cevap Yazın

