Türkistan Halk Müzikleri


Türkistan Halk Müzikleri

Türkistan Halk Müzikleri


3 Yanıt

  1. ben garip turkislam fukarasiman kayda menim mahmatçoPanimm’?

  2. UYAN EY OĞUZUN SOYU UYUTULDUN ASIRLAR BOYU

  3. SLM SOYDAŞLARIM AFGANİSTAN KABİLDE YAŞİYORUM İNŞAAT SEKTÖRÜNDE YİM BURDA BİNLERCE SOYDAŞİMİZ VAR VE BU İNSSANLAR ASİMİLE OLMAK ÜZERELER SİZDE BİZİM GİBİ TÜRKSÜNÜZ DEDİYİM ZAMAN ŞAŞIRIYORLAR VE DEDİKLERİ SÖZ ŞU OLUYOR BİZE ÖZ TARİH ÖYRETMEDİLER Kİ AFGAN TARİH BİLİYORUZ DİYORLAR ELİMİZDEN GELDİYİ KADAR GENÇLERİ YETİŞTİRİYORUZ TÜRK İSLAM FELSEFESİNİ TEKRAR AŞILIYORUZ AMA BU YETERLİ DEYİL ÇÜNKİ BURDA BEN TEK BAŞİMAYIM SİTENİZİ BULDUM ÇOK BEYENDİM ALLAH CÜMLENİZDEN RAZI OLSUN HOCA AHMET YESEVİNİN ERENLERİNİN GÖNÜLLERİ FETH ETTİYİ GİBİ ŞİMDİ BİZ NEDEN TEKRAR BABA OCAĞIMIZDA YÜCE TÜRKİSTANDA SOYDAŞLARIMIZIN GÖNLÜNE TÜRK İSLAM SEVDASİNİ DÜŞÜREMEYELİM

Bir Cevap Yazın

